8 september 2011

Då var man tbx igen. Kände att det kanske skulle vara roligt att börja blogga igen så att man har något att göra på datan nu när jag har kollat klart på one tree hill säsong 1-8. Har varit hemma både idag och igår pga av att jag har ont i halsen och har hosta. Men imorgon ska jag iaf försöka gå på skolan så att jag kan gå ut imorgon kväll med Saga och Johanna. Saga fyller 15 idag så stort grattis till henne! William var här för ett tag sen och kollade på Robinson tillsammans med mig. Vi hjälptes åt att äta upp chokladbollarna jag och Emma bakade tidigare idag. Ska lägga mig nu och vi får hoppas att jag är frisk nog för att gå på skolan imorgon!


Tänkte att d kunde va kul med en bild från sommaren.
Jag och Fredrik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback