27 oktober 2011

Hade elevensval idag men kände inte för att göra något speciellt så jag jobbade bara med det jag kände för. Första 2 timmarna satt jag bara och snacka med Linus och Albin. Senare var jag ute i skogen och orienterade. Efter lunchen gjorde jag ett noprov och hade lite slöjd. Vid kl halv 3 slutade jag och då åkte jag hem till Wille och sov en timme eller två. Efter middagen åkte vi på ica och köpte en kaka var. Tycker faktiskt att jag är värd det efter den hör veckans träning hittills. Vi har också kollat på Robinsson och Criminal minds ikväll. Nu ska jag ta och fortsätta läsa en bok jag har lästa lite av som heter När livet stannar. LÄS säger jag bara om ni tycker att det är spännande med verklighetsbaserade böcker. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback