24 oktober 2011

När jag vaknade i morse tänkte jag "YES! Bara två månadet kvar till julafton!"
Nu när det ändå är kallt och jävligt tycker jag att det är lika bra att det kan ta och komma lite snö. Jag tycker att det blir så mysigt när det är snö. Det ryker ut skortstenar och det luktar jul när man kommer hem. Baka pepparkakor, lussebullar, knäck osv!

Hade matteprov del 1 idag och de känns som att det verkligen gick super bra. Ska ha del 2 + engelskaprov imorgon så vi får hoppas att det kommer gå lika bra. Efter middagen for jag och Emma med Clara till träningen. Vi ska springa 30 minuter innan varje träning så vi sprang men efter 18 minuter går det åt helvete som vanligt. Mina vader blir börjar dunkar och blir as hårda, mina fötter bara lägger av och mina höfter skriker! Får stanna och vänta på pappa medans Emma och Clara fortsätter att springa. När jag kom hem tog jag och plugga lite och sen tog jag mitt egna tränings pass här hemma. Kommer förmodligen ha en jävla träningsvärk i rumpa, lår och mage imorgon ;) Nu ska jag ta och läsa lite engelska sen ska jag nog kolla på Greys anatomy.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback