23 oktober 2011

Tjena.
Jag hade inte tid att blogga igår eftersom att jag skulle åka till Michan. For ner på stan ett tag med Thea och Clara och vi köpte chips och dricka. Klockan 15.15 tog vi + Mia och Cornelia bussen hem till Michaela. Under kvällen blev det tacos , prat och massor av skratt. Vi körde Jag har aldrig och massa annat roligt. Runt 2-3 tror jag väl att vi somnade. Så i morse vaknar jag av att Mia spiller ut hela chips skålen som stod på bordet på hela madrassen. Nu under förmiddagen har vi mest bara legat och latat oss och ätit lite frukost. När vi kom till stan skulle jag och mamma på sjukhuset och träna men då var nästan alla maskiner trasig så vi fick åka hem direkt ist. Nu ska jag ta och plugga eftersom jag har en jävla massa prov till veckan. Shoooo! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback