16 oktober 2011

Vet att jag suger på att uppdatera men ska verkligen försöka nu.
Den här helgen har varit riktigt rolig. I fredags fyllde Ida och Sara 15 så vi och Clara åt middag hemma hos Line. Det fick bli pizza eftersom vi inte kände för att laga nått eget. Senare på kvällen drog vi vidare på party på frösön och träffade massa roligt folk. och i går så var jag och Wille hos Mange och kollade film. Som vanligt så blir det inte mycket gjort på söndagar så jag har bara legat i Willes säng och kollat på greys Anatomy medans han har pluggat. Nu ikväll ska jag bara städa och fixa lite och sen kanske det blir ett bad och kanske en ansiktsmask.


2 gammla bilder på mig och sara och mig och ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback