20 november 2011

20 dagen i månaden är nog min favorit dag!
Glömde att blogga igår var så himla trött på kvällen. Kände att jag kämpade och gjorde mitt absolut bösta båda matcherna igår men det räckte inte. Det blev två förluster och vi gick inte vidare till steg 3 i USM. Jag blev matchens lirare och Emma blev det andra matchen. Åkte till farmor och farfar och åt efter matchen och sen åkte jag till Wille. Vi somnade typ runt tio och nu imorse så vaknade vi vid 8. Klev upp och satt och pratade med Jens och Camilla. Wille och Jens åkte och träna vid 10 så jag var hemma med Nova och spela wii. Vi tog och gjorde en ansiktsmask va oxå. Nu ska jag snart hem så får se vad som händer senare bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback