17 november 2011

Oj va tiden går! Trodde klockar typ var 10. En riktigt seg skoldag. Hade bad på idrotten så jag Bello Sara Bettan och Evelina stannade och tog en hamburgare medans vi var där. Så slutade vi halv 4 efter två timmars no. Efter middagen åkte jag Emma och mamma ner på stan för att köpa en vinter jacka åt Ida men det slutade med att vi fick med oss en stickad tröja , en skjorta , en tjol och ett par leggings till mig och Emma fick 2 par byxor. När vi kom hem så skrev jag klar min musik uppsats om Veronica Maggio och hennes låt Välkommen in. Vid 8 kom Wille hit så nu ikv så har vi kollat på criminal minds och pratat massor. Nu ska jag kolla igenom engalska läxan och sen sova. Kan lägga upp bilder på kläderna imorgon. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback