14 november 2011

Är ledsen men orkar inte lägga upp nån bild idag men har ju faktiskt tagit 3 idag som jag skulle kunna lägga upp men är alldeles för trött för det just nu. Segt med skola igen känns som att helgen precis började. Slutade 30 minuter tidigare för att jag skulle till Svenne , min "fot-doktor". Kollade om jag hade blivigt nå bättre i fötterna och det visade sig att jag hade blivigt mycket starkare än vad jag var för 2 veckor sen. For sen hem och åt och vid halv 7 skjutsade Micke mig och Emma till träningen men vi är ju så jävla kass så träningen började ju inte först halv 8. Så vi gick ner på matmästaren och tog en bulle var sådär innan träningen :p Kom hem vid halv 10 och då tog jag och körde lite styrketräning och nu har jag precis duschat så ska lägga mig nu och kolla på första Harry Potter filmen så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback