svar del 2

Vilka klär sig snyggast på storsjö? tjej & kille.
Oj. Jag tycker faktiskt att det är många som klär sig snyggt. Simon klär sig jävligt bra tycker jag iaf.
Vilka umgås du med mest?
Ja wille mest iaf. Sen så är det väl Clara Thea Saga Johanna Evelina kanske?
Vad tycker du om östersunds partyliv?
HAHAH. Ja vad ska man tycka? Tycker att det är ganska trist ibland men för det mesta så är det väl okej?

Berätta om din favorit semester. I Sverige och utomlands.
Bästa utomlands resan måste nog vara när jag var i Miami med Wille och hans familj i mars 2011. Riktigt mysigt och coolt ställe. Det var lagomt varmt och det var så himla fin strand.
Bästa semestern i Sverige måste nog vara antingen när jag emma pappa åkte ner till leksand med faste och kusinerna. Bodde i husvagn en vecka och badade och hade oss. Eller så är det när jag följde med moster Jonna och Hansa till öland en sommar. As fint ställe men mkt god mat! När vi åkte hem så hämtade vi upp deras hund Teo som dom köpte påvägen!

Berätta om din värsta dit och bästa tid i liver och varför?
Oj. Den värsta tiden måste nog ha varit i 5an el för precis 2 år sedan. För 2 år sedan så bråkade jag och mamma så himla mkt så hon slängde ut mig. Fick på hos pappa typ 2 månader utan att prata med henne alls. Rätt åt mig! Bästa tiden i mitt liv var nog 2008 när jag och Sara umgicks. Älskar henne och vi hade så himla roligt tillsammans!
Vilka är dina bästa kompisar?
Vill nog inte säga att jag har någon bästa kompis med som jag skrev igår så är väl Thea och Clara mina närmaste kompisar.
Vilken är din favorit tröja?
Just nu är det nog min blåa skjorta.
Vad önskar du dig i julklapp iår?
Det är massor men linser, kläder, krämer, neulash, pengar, smycken osv.
Hur tycker du att en kille ska klä sig?
Jag tycker absolut att killar ska tänka på hur dom ser ut och klär sig. Vet inte riktigt hur jag ska förklara hur jag tycker men kolla på dom här så får ni se ungefär iaf ;)
http://iisakborgefjll.blogg.se/
Vad skulle du köpa om du fick pengar till vad du vill?
Jag skulle köpa mig en lägenhet!

Kommentarer
Postat av: Vikaans

Super fin blogg! Kolla gärna in min :)

2011-12-14 @ 16:08:58
URL: http://vikaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback