svar del 1.

Vad är det äckligaste du har ätit?
hahah , ja det måste nog vara blodpudding!
Vilka har dom snyggaste killarna i din klass?
snyggaste killarna? ja om du menar pojkvänner så vet jag inte, vad jag vet så är det bara jag i min klass som har kille.
Vilka är dina närmaste kompisar? Beskriv dom.
Mina närmaste måste nog vara Thea och Clara. Ja vad ska jag säga om dom. Har känt Clara sen 3an kanske, super snäll och rolig tjej! Thea har jag känt sen 1an. Super snäll och go tjej!
Vilka berättar du allt för?
Jag tror faktiskt inte att jag berättar allt för någon men jag berättar det mesta för Wille och lillasyster Ida.
Brukar du kolla på några serier? Isf vilka?
Ja det senaste året har jag hunnit med massa serier. OC, One tree hill, Criminal minds, Greys anatomy, Desperate housewives och CSI Miami tror jag.¨
Blir du aldrig less på att ha ett förhållande?
Asså less blir jag väl kanske inte riktigt. Men visst känner man att det är tråkigt med pojkvän jämt. Men när jag känner så tänker jag alltid efter en gång till. Tänker på allt roligt vi gör tillsammans och hur bra jag mår av att vara tillsammans med honom. Skulle inte byta ut honom mot någonting!
Hur kommer det sig att du spelar handboll?
Det beror säkert på att mamma pappa fastrar kusiner osv har spelat handboll. Var alltid med pappa på träningar och matche när han tränade damlaget när jag var liten. Antar att det är för att jag växte upp med handbollen.
Hur länge har du och William varit tillsammans?
Ja det är precis 2år och 2 månader på tisdag!
Är du sjuk ofta?
Hahah vad är det för fråga? Nä det är jag inte. Har inte varit sjuk på ett bra tag :)

Har du en tv?
Yesss det har jag.
Hur många syskon har du?
Jag säger att jag har 3!
Emma 13, vi har samma mamma och pappa.
Ida 9, vi har smma mamma.
Vilma 10, Mickes (mammas mans) dotter. Ni får avgöra själv hur många jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback