29 december 2011

Idag blev det en shopping tur på stan med Saga! Jag fick med mig hem bland annat lösögonfransar, lösnaglar, jeans, strumpbyxor, 1 linne, 1 par örhängen och ett par byxor åt min kära pojkvän. Blev eventuellt en liten runda på stan imorgon iegn men vi får se. Efter stan åkte jag hem till min far och åt en god middag och spelade lite kort med honom och lillasyster. Vi skjutsade henne till odensala och åkte vidare till kusinerna och hälsade på lite. Och nu ikv så har man varit ute med Wille Mange Fredde och Matte i några timmar och kom precis hem. Är riktigt trött så nu ska jag krypa ner under ett varmt täcke med världens bästa!
en bild som är typ 1,5 år gammal :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback