25 december 2011

Godmorgon alla!
Sitter hemma i soffan nu efter att ha varit hemma hos lillasyster ett tag och spelat spel.
Blev en rolig julafton och blev faktiskt riktigt nöjd med alla julklapparna!
Fick bland annat en röd hoodiehoodie , pengar , massor från bodyshop , precentkort , smycken osv. Så i fredags fick jag min iphone 4 så det passade jävligt bra till jul ;) Jag har samma nummer men har inga kontakter så ni kan väl slänga iväg ett sms med namn på ;) Började iaf min julafton med pappa farmor och farfar sen åkte jag Emma och Ida till patrik och fika och kolla på kalle anka och sen åkte vi hem och fixa oss och gick till mormor och morfar. Efter middag , tomte och fika så gick jag Wille och Mange ut en stund. Idag ska vi som vanligt iväg på middag hos mammas kompis så det ska bli super mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback