17 december 2011

Glömde visst bort att blogga igår, gjorde inte så mkt var med Wille Mange och Matte ett tag bara. Idag så har jag spelat 2 matcher och mina små tjejer hade 1 match. Vi förlorade båda matcherna med sista matchen så spelade vi så jävla bra så det gör inget att vi förlorade. Det var jätteroligt att se små tjejerna spela sin första match, dom var super duktiga. Efter matcherna så åkte jag hem och duscha och fixa mig. Och nu ikv så hade jag och några fler handbollspelare (tjejer och killar) Lite middag och party borta i torvalla och det var riktigt roligt :) Och nu sitter jag här hemma hos Wille medans han sover :p Ska krypa ner i sänge och mysa lite med han nu. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har :)

Mysig design för övrigt!



Sköt om dig, kram.

2011-12-18 @ 00:39:57
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback