12 december 2011

En förjävlig dag! 03.15 vaknade jag och kunde inte somna om för jag hade så jävla ont i halsen. Vid halv 6 kom mamma upp med te som jag knappt kunde dricka upp. När jag nästan hade somnat där sunt 8 kommer Emma in och säger att jag har försovit mig! Fick då försöka igen och tillslut somnade jag. Vid 12 vaknade jag och då kom pappa hit med kinamat som gick ganska bra och få i sig. Så som vanligt när jag är sjuk så sitter jag bara i soffan med datan i knät och kollar på tv. Men klockan 4 så var jag tvungen att vara på sjukhuset eftersom att jag skulle få svaren från förra veckan. Fick bara massa övningar jag skulle göra men får se om jag ska tbx och göra nå mer. Mamma var lite små trött och orkad einte laga mat så vi åkte in på max påvägen hem ;) Till maten blev det handbolls match. Sverige mot Frankrike. Var helt säker på att Sverige skulle få stor stryk men i början av andra halvlek så ledde dom med 4 mål ett bra tag. Sen hände någonting och som jag trodde så förlorade dom. Lite senare kom wille hit och mös lite men nu ska jag göra te och macka så får jag hoppas att jag är frisk imorgon eftersom att jag har lucia! Glömde berätta igår att vi satt upp julgranen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback